Embla's in the house

Cha cha bloggen....nej men hej på er bloggläsare utan liv...eller helt enkelt bara hej, Ja så får det bli, Hej. så vad skriver man egentligen på en blogg? jaja nu skriver jag bara lite sådär random facts: Jag och Märta har ätit 6 stycken ica mozarella(stavning på det) pizzor..en var dock bränd så den fick Märta. Vi har också druckit typ sådär 333333330000000 koppar te...det är sjukt vänster med te och mjölk. Bara så att ni vet liksom. Nu blev en person arg på mig...om den läser det här så vet den att jag menar henne...men jag är inte arg på henne för jag fattar att hon är arg på mig så det är lugnt tror jag...jaja jag får snacka med henne någon gång...snart..
mitt första blogginlägg blev rätt så bra eller hur?! seeeeeees då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0