Go.morgon.nu :D

Heeej allihopa...

jag tänkte blogga lite innan jag drog t stan med jonathan :D
eftersom rahewl o docka är alldeles för upptagna with some other stuffs.... but u know... SHIT HAPPENDS! sååååå jag har haft en jätte bra dröm.. jag drömde att min tunga va en spaguetti o att den dansade som en orm.... att det kom ut en köttbulle från en pokeball (såna där som det finns pokemons i) :D o att jag va en rosa telethubie... ^^ LOOK IM SOO FLUFFY IM GONNA DIE!!! xD menmen.... jag va lite förvirrad efter det där... :S va har ni drömt om? :D komentera and tell me tell me ^^ 
 
btw imorn börjar skolan..... :S kom på det nu.... SÅ DEPRIMERANDE.... O.ó ....  men iaf har ni nåra tips för att inte bli nere o ta livet av sig med en tanborste? isf leave them here!! :D

Love and rockets //gab

Kommentarer
Postat av: Miljana

haahhaha, due fortfarande funny <3

jag drömde att sverige inte ville ha sommar längre.... :(

2011-03-06 @ 18:48:04
URL: http://miljana.blogg.se/
Postat av: katta

hahaha gab med blogg och saker :]

och gud vad gulliga du och jonathan är ! :]

2011-03-06 @ 22:46:06
URL: http://yuggar.blogg.se/
Postat av: jonte

haha

look at that fluffy unicorn it´s so fluffy im gonna dieeeeeeeeeeee

2011-03-08 @ 22:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0